Založ si blog

Vlakovka 2

Sedím vo vlaku v zložení: ja (študentka), študentka (oproti mne) a pani v strednom veku. My dve zadarmo a ona za peniaze, ale nie o tom…

Ja ako vždy píšem (tunel 1), slečna oproti mne so založenými slúchadlami v ušiach sa tvári neprítomne, čo jej nepomáha, lebo aj tak o nej píšem a pani pokojne sedí vedľa. (tunel 2) Ďalšia stanica a pristupuje ďalšia pani v strednom veku, ktorá zrazu dopĺňa kupé na vyrovnaný súboj dvoch generácií. (tunel 3,…, tunel 4) Skutočne však nastal súboj, ale ona v ňom ostala sama. Pýta sa: „ Koľko tých tunelov ešte bude?“ Zapisujúc detaily do zošita sa strhnem však až na jej ďalšiu otázku: „Nik so mnou nehovorí?“… (tunel 5) Mám pocit, že všetky tri vnímame pani druhú ako všetečný element, ktorý sa skrátka potrebuje vyrozprávať a nedokáže udržať myšlienky na uzde, ale… (tunel 6) napokon pani prvá odpovie, že ich bude asi 20. Ja pridávam príhodu o blonďavom vnúčikovi, ktorý ich minule počítal a súhlasím s pani prvou. (tunel 7) Znova ticho a v ňom tri dúfajúce, že tak ostane dokonca trasy, ale prečo????

Kupé sú priam stvorené na to, aby sa ľudia mohli porozprávať z očí do očí. Táto ich funkcia však nenachádza uplatnenie, pretože „my“ sa nepotrebujeme a nechceme rozprávať, chceme len „svätý“ pokoj!!! Poniektorí preto využívajú rôzne metódy na ochranu (slúchadlá, atď.) pred priamym ľudským rozhovorom, komunikáciou, ktorá je základom toho, aby svet ako taký fungoval. Azda sa bojíme, že z nás ubudne? Ani ja som pani prvej, ktorá žula bagetu nepovedala dobrú chuť, ani jedna z nich mi nepovedala -nazdravie-, keď som si kýchla.

Niečo treba zmeniť, začínam u seba…

Máme pokazené oči!

14.05.2015

Ďakujem Tamarke! Zdalo sa, že dnešok sa nebude vymykať priemeru, avšak napokon to bolo úplne inak a podvečer som dostala veľmi silný energošok! To je ako keď si dobijete „baterky“ úplne legálne…

Prečo sa ho bojíme, hoci sme ho sami vytvorili ?

12.05.2015

Denne vytvárame množstvo vecí rôzneho charakteru a mnoho z nich i podvedome. Vytvárame si nové kamarátstva, stravovacie návyky, názory na spoločenské udalosti, presvedčenia, pekné záhradky pri domoch, účesy na múdrych hlavách…

Pohoda za volantom: vysoká rýchlosť!

27.03.2015

Opäť za volantom! Zvyčajne sa ponáhľame, lebo musíme ešte zabehnúť tam a tam, za takým a takým človekom. Všetko naplánované do minúty, lebo čas treba efektívne využívať, lebo ak nie, TAK …??? Tak čo sa vlastne stane? Koniec sveta už vraj bol… Prečo tak úpenlivo túžime všetko stihnúť?

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť aj časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.

charkov

Všetko sa zachvelo, jediný úder zničil celú ulicu. Rusi prvýkrát zabíjali 1,5-tonovou bombou

06.05.2024 16:27

Všetko naokolo sa zachvelo, akoby sa začalo zemetrasenie. Jediný úder zničil celú ulicu, napísal šéf vyšetrovacieho oddelenia regionálnej polície.

klarine

Som jednoduchá žena! V živote chcem najmä nájsť vnútorný pokoj. Milujem drobné radosti, ktoré ma tu a tam postretnú. Mojím životným poslaním je vidieť ľudí okolo seba šťastných (takže mám čo robiť priatelia)!!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 32895x
Priemerná čítanosť článkov: 1828x

Autor blogu

Kategórie