Založ si blog

Archív: marec, 2015

Pohoda za volantom: vysoká rýchlosť!

Opäť za volantom! Zvyčajne sa ponáhľame, lebo musíme ešte zabehnúť tam a tam, za takým a takým človekom. Všetko naplánované do minúty, lebo čas treba efektívne využívať, lebo ak nie, TAK …??? Tak čo sa vlastne stane? Koniec sveta už vraj bol… Prečo tak úpenlivo túžime všetko stihnúť?

Pokračovanie článku

Ako zlákať deti na dobré veci?

Milí rodičia! Chceli by ste svoje deti motivovať správnym smerom? Mám niekoľko typov… Ale pozor!!! Nemám deti, tak vlastne, čo by som vám mohla poradiť všakže? A hoci ich nemám, ja sama som niečím dieťaťom, niečou sestrou, niečou tetou a ako budúci pedagóg mám za sebou už nejaký ten milý pobyt medzi žiakmi a študentmi… Otázkou motivácie sa zaoberám už […]

Pokračovanie článku

Chovať sa k ľuďom ako k psom!

Nič zdĺhavé a náročné na večer, neľakajte sa. Iba výzva! Pre koho? Nie pre všetkých, pretože generalizovanie nemám rada. Navyše na verejnosti je mnoho známych prípadov týraných psov, do ktorých si majitelia radi kopnú a …

Pokračovanie článku

Návod na lepší deň : -)

Sledujete znamenia? Nie? Chyba! Ja už od istého času sledujem a je to úľava poviem vám. Svet okolo je plný znamení najrôznejšieho charakteru. Jedno znamenie ťa posunie k ďalšiemu, a to zase k ďalšiemu. Môj život bol plný nepríjemných a negatívnych vecí, a to až do vtedy, kým som tieto veci nepremenila na znamenia. So znameniami totiž vychádzam oveľa lepšie ako s […]

Pokračovanie článku

Pohoda za volantom: stopári

Zase som doň spadla. Deň blbec? Neviem, ale zase som vzala pár stopárov, nie dobrovoľne, resp. ako sa im podarilo ma stopnúť? Vstala som skoro a potrebovala toho dosť vybaviť. Pre mnohých rutina. Napriek tomu som si povedala, že budem chodiť s hlavou hore. To sa mi zrejme stalo osudným. A tak na trase za splnením povinných cieľov ma zastavilo niekoľko stopárov. Poznáte ich. […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

klarine

Som jednoduchá žena! V živote chcem najmä nájsť vnútorný pokoj. Milujem drobné radosti, ktoré ma tu a tam postretnú. Mojím životným poslaním je vidieť ľudí okolo seba šťastných (takže mám čo robiť priatelia)!!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 32859x
Priemerná čítanosť článkov: 1826x

Autor blogu

Kategórie