Chovať sa k ľuďom ako k psom!

25. marca 2015, klarine, Nezaradené

Nič zdĺhavé a náročné na večer, neľakajte sa. Iba výzva! Pre koho? Nie pre všetkých, pretože generalizovanie nemám rada. Navyše na verejnosti je mnoho známych prípadov týraných psov, do ktorých si majitelia radi kopnú a …Výzva len pre milujúcich majiteľov psíkov a možnože aj iných mlčiacich kamarátov. Mám aj ja toho svojho prítulného štvornohého chlpáčika, ktorý má akiste viac kilogramov ako ja. Hlavne vtedy, keď som pár dní preč, tak sa ho neviem potom nabažiť a bláznime sa, robíme selfíčka, naháňame a preťahujeme lanom. Jedna báseň.  

Viete, ten môj ma aj občas hnevá, robí neporiadok, lebo nie je dokonalý… No i keď sa nespráva podľa mojich očakávaní, nedokážem sa na neho hnevať a ešte viac si ho pritúlim, pohladím, poškrabkám, hodím mňamotku…

Skúste niekedy po hádke toho druhého radšej objať, pohladiť, dať bozk na líce…