Založ si blog

Návod na lepší deň : -)

Sledujete znamenia? Nie? Chyba! Ja už od istého času sledujem a je to úľava poviem vám. Svet okolo je plný znamení najrôznejšieho charakteru. Jedno znamenie ťa posunie k ďalšiemu, a to zase k ďalšiemu.

Môj život bol plný nepríjemných a negatívnych vecí, a to až do vtedy, kým som tieto veci nepremenila na znamenia. So znameniami totiž vychádzam oveľa lepšie ako s „vecami“. Aby som len neteoretizovala uvediem príklad. Poznáte tie dni, kedy sa vám všetko mení na katastrofu. Zvyčajne to začne nejakou nepríjemnosťou už ráno, keď si polejete blúzku kávou alebo si zamotáte kefu do vlasov, alebo zaspíte do školy, práce či na cestu okolo sveta… Aký je predpoklad v to ráno, že najhoršie ešte len príde? Dosť veľký, áno, ale z akého dôvodu? Kvôli vám, hnevajte sa koľko chcete, ste na vine, aj keby vás tou kávou oblial niekto iný. Čím väčšmi sa budete hnevať, napokon to mám odskúšané na vlastnej makovici, tým viac sa na vás toho zosype. Ale ja už viem, čo s tým.

Nepríjemné veci je potrebné premeniť na znamenia, a to či už skutočné alebo fingované, napokon vždy ide len o našu psychiku. Skúste si vytvoriť hypotézy toho, čo tieto veci znamenajú. Zamotaná kefa? Treba sa mi ostrihať alebo minimálne nafarbiť, alebo skočiť na vlasovú kúru ku kaderníčke. Poliata kávou? Blúzka mi nepristane alebo by som mala prestať piť kávu, alebo sa najskôr naraňajkovať, a potom obliecť. Pokazené auto? Zrejme zabúdam chodiť na vlastných nohách a bez auta sa nepohnem alebo predsa si zaslúžim nové….

Viem, že toto všetko pôsobí jednoducho až primitívne, no napriek tomu to má veľký význam. Miesto desiatich ton hnevu si vytvorte hypotézy, hoci len na pobavenie a váš deň bude hneď usmievavejší, a tým aj riziko ďalších katastrof nižšie. Viem to, lebo raz sa pokazil autobus vtedy, keď som si myslela, že ak nestihnem naplánované veci, tak sa zrúti svet. Ale viete čo? V ten deň som si vďaka tomu poriadne oddýchla a napokon zistila, že tie veci bolo možné urobiť i o deň neskôr, pričom svet ostal na svojom mieste.

Sledujte znamenia! Veľa šťastia!

 

Máme pokazené oči!

14.05.2015

Ďakujem Tamarke! Zdalo sa, že dnešok sa nebude vymykať priemeru, avšak napokon to bolo úplne inak a podvečer som dostala veľmi silný energošok! To je ako keď si dobijete „baterky“ úplne legálne…

Prečo sa ho bojíme, hoci sme ho sami vytvorili ?

12.05.2015

Denne vytvárame množstvo vecí rôzneho charakteru a mnoho z nich i podvedome. Vytvárame si nové kamarátstva, stravovacie návyky, názory na spoločenské udalosti, presvedčenia, pekné záhradky pri domoch, účesy na múdrych hlavách…

Pohoda za volantom: vysoká rýchlosť!

27.03.2015

Opäť za volantom! Zvyčajne sa ponáhľame, lebo musíme ešte zabehnúť tam a tam, za takým a takým človekom. Všetko naplánované do minúty, lebo čas treba efektívne využívať, lebo ak nie, TAK …??? Tak čo sa vlastne stane? Koniec sveta už vraj bol… Prečo tak úpenlivo túžime všetko stihnúť?

Krišjanis Kariňš

Šéf lotyšskej diplomacie Kariňš odstupuje pre trestné stíhanie

28.03.2024 14:37

Lotyšská generálna prokuratúra rozhodla o začatí trestného stíhania v súvislosti s jeho výdavkami na leteckú dopravu vrátane využívania súkromných lietadiel.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

klarine

Som jednoduchá žena! V živote chcem najmä nájsť vnútorný pokoj. Milujem drobné radosti, ktoré ma tu a tam postretnú. Mojím životným poslaním je vidieť ľudí okolo seba šťastných (takže mám čo robiť priatelia)!!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 32746x
Priemerná čítanosť článkov: 1819x

Autor blogu

Kategórie