Založ si blog

Pošlite ho ďalej. ..

Áno, často sme zaujatí voči svojej osobe a nedokážeme mať ten správny nadhľad, ktorý by nás dokázal sotiť tam kam potrebujeme. Preto radím toto: „dajte svoj život kolovať!“. Komu? Niekomu takému, kto doteraz nevedel, že vôbec existujete.

Bolo by fajn, keby sa seriózna organizácia venovala hodnoteniu životov. Pošlete svoju dennú rutinu, ktorú následne zhodnotí x kvalifikovaných ľudí a pošle vám spätne posudok. Ten bude obsahovať v percentách kvalitu vášho života. Zhodnotí pozitívne a negatívne aspekty, na základe ktorých budete vedieť čo ďalej…

Vo voľnom čase totiž spravujem istú stránku, ktorá sa venuje životnému štýlu v duchu cvičenia a zdravého stravovania. Občasne dostávame aj správy so žiadosťou o pomoc od našich čitateľov. Nebolo tomu inak ani dnes.

Žena mi napísala priam kilometrovú správu o tom ako momentálne funguje a aký má problém. Žiadala ma o radu, pretože vraj stráca sebavedomie a motiváciu v tom, čo robí kvôli čiastkovému zlyhaniu. Čo má robiť?

Vôbec som jej neporadila ohľadne tréningu, o ktorý žiadala. Napísala som jej však rovnako dlhú správu, ktorá vzišla v mojej mysli po prečítaní jej príbehu. Preboha, veď táto žena  dokázala úžasné veci, o ktorých mnohí len snívajú. Zmenila stravovacie návyky, zhodila množstvo kíl nabratých tehotenstvom, pravidelne trénuje a navyše je matkou štyroch detí. Dostala však psychický blok pri svojom čiastkovom cieli. „Môžeš byť právom na seba hrdá po tom, čo si doteraz dokázala!“ Ty si motiváciou pre ostatných!“ Snažila som sa jej povedať, že problém nastal v jej hlave, a preto sa musí pozerať nie na čiastočky, ale na celok, ktorý je v jej prípade viac než obdivuhodný.

Odpoveď od nej na moju reakciu mi dovolí ľahnúť si dnes s príjemným pocitom. Ďakujem, som dojatá J. Veru neviem kto bol dojatý viac. Myslím, že sme si vzájomne dobili baterky a navyše zadarmo.

Pošlite svoj život ďalej…

Máme pokazené oči!

14.05.2015

Ďakujem Tamarke! Zdalo sa, že dnešok sa nebude vymykať priemeru, avšak napokon to bolo úplne inak a podvečer som dostala veľmi silný energošok! To je ako keď si dobijete „baterky“ úplne legálne…

Prečo sa ho bojíme, hoci sme ho sami vytvorili ?

12.05.2015

Denne vytvárame množstvo vecí rôzneho charakteru a mnoho z nich i podvedome. Vytvárame si nové kamarátstva, stravovacie návyky, názory na spoločenské udalosti, presvedčenia, pekné záhradky pri domoch, účesy na múdrych hlavách…

Pohoda za volantom: vysoká rýchlosť!

27.03.2015

Opäť za volantom! Zvyčajne sa ponáhľame, lebo musíme ešte zabehnúť tam a tam, za takým a takým človekom. Všetko naplánované do minúty, lebo čas treba efektívne využívať, lebo ak nie, TAK …??? Tak čo sa vlastne stane? Koniec sveta už vraj bol… Prečo tak úpenlivo túžime všetko stihnúť?

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

klarine

Som jednoduchá žena! V živote chcem najmä nájsť vnútorný pokoj. Milujem drobné radosti, ktoré ma tu a tam postretnú. Mojím životným poslaním je vidieť ľudí okolo seba šťastných (takže mám čo robiť priatelia)!!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 32833x
Priemerná čítanosť článkov: 1824x

Autor blogu

Kategórie