Založ si blog

A vám sa to páči? .. .

Dennodenne (inak nádherné slovko: znie ako veľmi dobré jedlo či vyznanie lásky) si obliekame akési podivuhodné taláre. Chodíme v nich úplne celý deň! Niekedy ich máme pokrkvané či špinavé a občas ich možno i vyperieme (ale o tom potom). Áno, sme sudcovia a ešte akí. Nemáme čas na dlhé pojednávania. Príde podnet a my klepneme „kladivkom“ a povieme vinný alebo nie? To záleží….

Ako však rozhodujeme o veciach banálnych i podstatných? Myslíte, že spravodlivo? To ťažko! Totiž skôr ako sa dostaneme k niečomu predchádza tomu rad informácií z rôznych strán. Médiá, rodina, známi aj cudzí. Zdá sa nám, že sa rozhodujeme podľa seba, ale myslím, že nie celkom. Prijmeme toľko podnetov, že je ťažké pre našu psychiku byť nestrannou. Bolo by to možné, len ak by sme žili sami na pustom ostrove a všetko museli objaviť vlastným úsilím. Občas ma bolí z toho hlava, keď sa začnem k tejto myšlienke hlbšie prekopkávať. Potom prídem k otázke: „Aký je môj názor?“ Názor by mal byť váš, ale vlastne nikdy nebude len váš. Au to bolelo…, aspoň mňa. Ale má to aj mini pozitívum, že keď vidím ľudí oháňajúcich sa vlastným názorom je mi smiešno. Hovorím si: „Jasné, jasné tvoj názor …“

Niektorí lenivci si s týmto ľahko poradili. „To sa mi hodí, to budem hovoriť aj ja.“ Vezmú si odvšadiaľ niečo a nebolí ich hlava ako mňa. Pomaly by to už mohol byť aj výnosný obchod, myslím s liekmi na podobné problémy.

 

Napísala by som viac, keby sa mi na stole nedočkavo nevrtel Freud.

Toľko môj názor, tak ma pokojne ukameňujte, lebo aj tak nie je vlastne môj 🙂

 

 

Máme pokazené oči!

14.05.2015

Ďakujem Tamarke! Zdalo sa, že dnešok sa nebude vymykať priemeru, avšak napokon to bolo úplne inak a podvečer som dostala veľmi silný energošok! To je ako keď si dobijete „baterky“ úplne legálne…

Prečo sa ho bojíme, hoci sme ho sami vytvorili ?

12.05.2015

Denne vytvárame množstvo vecí rôzneho charakteru a mnoho z nich i podvedome. Vytvárame si nové kamarátstva, stravovacie návyky, názory na spoločenské udalosti, presvedčenia, pekné záhradky pri domoch, účesy na múdrych hlavách…

Pohoda za volantom: vysoká rýchlosť!

27.03.2015

Opäť za volantom! Zvyčajne sa ponáhľame, lebo musíme ešte zabehnúť tam a tam, za takým a takým človekom. Všetko naplánované do minúty, lebo čas treba efektívne využívať, lebo ak nie, TAK …??? Tak čo sa vlastne stane? Koniec sveta už vraj bol… Prečo tak úpenlivo túžime všetko stihnúť?

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

klarine

Som jednoduchá žena! V živote chcem najmä nájsť vnútorný pokoj. Milujem drobné radosti, ktoré ma tu a tam postretnú. Mojím životným poslaním je vidieť ľudí okolo seba šťastných (takže mám čo robiť priatelia)!!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 32818x
Priemerná čítanosť článkov: 1823x

Autor blogu

Kategórie