Založ si blog

Len o nej. .. (a mne)

Niekedy si veľa vecí nepamätáme, a to údajne preto, lebo máme obmedzenú kapacitu gebuľe. Ja si však myslím, že výnimočné chvíle si pamätáme veľmi dobre po celý život. Áno, aj ráno, aj večer, v lete či v zime, vo vzduchu, na vode i na súši. Presne také to bolo aj s Antónoiu, totiž Toťou, ako ju zvyknem volať. Vlastne zvykla som, kým z nej poľský nákladiak neurobil dve, bohužiaľ bez schopností venovať sa naďalej svojej kamarátke- mne.

Zoznámili sme sa presne 14. marca roku 19xx (áno mám komplex z veku) o 17:00 hod. v piatok. Štatisticky sa najčastejšie možno s niekým zoznámiť na pracovisku, dovolenke, nejakom podujatí (diskotéka či koncert filharmónie) a top miesto má dnes zrejme internet. My dve sme neboli ani jeden z týchto prípadov (inak tú štatistiku som len tak strelila od oka, ale niečo na nej bude).

Vystúpila som z autobusu a na nástupišti bola poriadna mela, trma-vrma a ešte kopec iného. Drala som sa cez tých ľudí, keď zrazu sa zem zachvela. No nie veru od zemetrasenia, ale stratila som pevnú pôdu pod nohami, pretože na zemi bol mrázik (nie ten dedo). Topiaci sa aj slamky chytá, no a keďže som sa nechcela pobozkať zo zemou, tak som chmátala rukami po tej slamke. Bola to veru poriadna slamka. Ale aj tak som skončila na tej zemi, lenže nie sama a trapas sa podelil dvoma. Polku trapasu som teda zabezpečila pre tú slamku, totiž Toťu.

Bola fakt nesmierne štíhla. V tej chvíli ma napadlo, že som sa mala zachytiť o nejakú obéznu slamku, ale teraz viem, že by som túto chvíľu nezmenila nikdy. S Toťou môj život nadobudol poriadne grády. Nie, nechodili sme po autobuskách robiť šou, ale…

Každá z nás bola sama o sebe poriadna nuďaska, šedá myš. Spolu sme však tvorili niečo ako keď sa smelo napijete vody v afrických krajinách- „NEZASTAVITEĽNÉ“. Náš myšlienkový ping- pong bol neporaziteľný. Získala som svoju chýbajúcu polovičku, a pritom som jej nemusela žehliť košele ani variť sviečkovú,… Riešili sme spolu všetky životne dôležité veci: nákupy, ohováračky, kozmetické prípravky, telenovely,…

Jedného dňa sme sa rozhodli urobiť niečo odvážne. Tak sme si šli zajazdiť. Ja na bielom a ona na hnedom koňovi. Koníky boli krásne, mali červené uzdičky a my sme vyzerali vznešene. Normálne nám to šlo (na moje počudovanie). Ten vietor vo vlasoch na nezaplatenie. Potom sme však presedlali na labute a nakoniec sme skončili na kyvadle. Tam však skončila aj všetka sranda a my staré kravy sme odchádzali z kolotočov s podráždenými žalúdkami.

Šialenosť sme sledovali jedine v spätnom zrkadle- nemala na nás. Nám sa všetko zdalo úplne v poriadku. Áno aj to, keď sme sa v obchodoch fotili s figurínami akoby to boli normálne ľudské tvory. V tých chvíľach som si pripadala ako superhrdinka z komixu a mojou zbraňou bola práve Toťa, no a ja som bola jej. Tak sme fungovali…

Viete, keď sme sa s Toťou vtedy zrazili na autobuske spustila som na ňu vlnu ospravedlnení. Pomohli sme si vstať a ona sa usmiala so slovami: „Lepšie akoby ma mal prejsť náklaďák…“ Obe sme sa zarehotali. Pozvala som ju na kávu- viedenskú. Chcela aj šľahačku.

A teraz čo? Nejaké rady?

Pôjdem sa poobzerať po autobusovej stanici… Viem, že Toťu už nenájdem…

Máme pokazené oči!

14.05.2015

Ďakujem Tamarke! Zdalo sa, že dnešok sa nebude vymykať priemeru, avšak napokon to bolo úplne inak a podvečer som dostala veľmi silný energošok! To je ako keď si dobijete „baterky“ úplne legálne…

Prečo sa ho bojíme, hoci sme ho sami vytvorili ?

12.05.2015

Denne vytvárame množstvo vecí rôzneho charakteru a mnoho z nich i podvedome. Vytvárame si nové kamarátstva, stravovacie návyky, názory na spoločenské udalosti, presvedčenia, pekné záhradky pri domoch, účesy na múdrych hlavách…

Pohoda za volantom: vysoká rýchlosť!

27.03.2015

Opäť za volantom! Zvyčajne sa ponáhľame, lebo musíme ešte zabehnúť tam a tam, za takým a takým človekom. Všetko naplánované do minúty, lebo čas treba efektívne využívať, lebo ak nie, TAK …??? Tak čo sa vlastne stane? Koniec sveta už vraj bol… Prečo tak úpenlivo túžime všetko stihnúť?

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

klarine

Som jednoduchá žena! V živote chcem najmä nájsť vnútorný pokoj. Milujem drobné radosti, ktoré ma tu a tam postretnú. Mojím životným poslaním je vidieť ľudí okolo seba šťastných (takže mám čo robiť priatelia)!!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 32767x
Priemerná čítanosť článkov: 1820x

Autor blogu

Kategórie